Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Saturday, March 5, 2011

Bina Insan Guru - Pengalaman yg menarik.. =)

B.I.G - stands for Bina Insan Guru.

Program ni adalah program yang wajib diikuti oleh semua guru pelatih di Institut Pendidikan Guru di seluruh Malaysia (kecuali sesetengah kelompok yang terkecuali).. hehe..

Note : Sebahagian gambar dalam entri BIG adalah rakaman saya sendiri manakala sebahagian lagi adalah ehsan daripada encik photographer (sebab kamera saya rosak).

Alhamdulillah, kelas saya adalah antara kelas terawal yang menjalani program BIG ni. Kitorang ialah kumpulan kedua BIG untuk tahun ni. Kitorang telah menjalani program ni pada 24 Februari hingga 27 Februari 2011. Untuk pengetahuan, BIG ni diadakan selama 4 hari 3 malam, bertempat di Teluk Gorek, Mersing.

Ramai sangat yang bertanya, "best ke BIG?".. "macam mana rasanya BIG?".. dan macam2 lagi.. jadi benda yg saya nk share agak banyak.. Untuk tak panjang lebarkan entri ni (nanti korang jugak yg bosan baca kan) dan untuk elakkan internet stuck, saya bahagi lah ikut hari ye. =)

Hari pertama
Hari kedua
Hari ketiga dan keempat

No comments: