Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Sunday, January 1, 2012

Nora - Di Persimpangan Dilema

Meaningfull. Lagu yang menggamit memori. Nak dengar, klik sini. Nak tengok video klik sini.


Masa berlalu,
Tanpaku menyedari,
Percintaan yang kita bina hampir terlerai,
Apa salahku,
Kau buatku begini,
Dalam dilema di antara jalan derita,

Tidak pernah kuduga,
Ini semua terjadi,
Oh..

Janganlah engkau,
Menghancurkan segala
Setelah lama kita mengharungi bersama
Usah biarkan
Cinta kita yang suci 
Dilambung ombak karam dilautan berduri

Hanya satu pintaku
Moga kau menginsafi, oh..
Semua ini.

Telah banyak yang kuberi
Sejak dulu lagi
Pengorbanan tiada pernah jemu

Hanyalah Tuhan saja
Bisa menentukan semua
Kesabaran daku menantimu

Kutetap memaafkan
Dan berdoa kau kembali
Sebelum diri melangkah pergi

4 comments:

^^Nur Izat^^ said...

wahhh!! lagu nora u ollz! hahaha... :D

Cikgu Fikri said...

lgu ni kalau karok sedap ni..
hahaahaa :)

Ujie said...

kalau dah bukan jodoh..mungkin perpisahan itu yg terbaik.

*lagu ni mmg sdp!

Hazman Amini said...

@Nur Izat:
haha.. kenapa dengan lagu Nora? Macam tau2 je.. hehe. :D

@Cikgu Fikri:
Err.. kalau laki nyanyi kena buat suara kecik nak bagi sama macam suara Nora.. haha. :)

@ujie:
Betul.. kadang-kadang perpisahan tu perlu.. tapi harap sangat2 ada jodoh dengan dia.
*lagu favourite nih. =)