Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Thursday, March 18, 2010

Layout baru...

Ade kawanku tanya;_

"kenapa page blog aku nmpk lain? Salah url ke?"....

Hey2... kamu tidak salah... kamu tidak silap... inilah blog aku...

Ya...

Seperti mana yang anda dapat lihat, inilah dia pageku yang baru dikemaskini. Beberapa perkara telah diubahsuai, antaranya:

1. Sidebar telah dialih ke sebelah kiri sebab aku lebih selesa ia berada di situ. =)

2. Untuk "blog title" yang menyedihkan sebelum ini aku telah gantikan dengan header yang
dibuat sendiri oleh aku. =D

3. Perubahan yang paling ketara... tentunya pada background blog aku. Terima kasih kepada
jiranku sebab ajar tukar background masa mula2 start blogging dulu ye. =)

Sedar tak sedar dah lebih empat (4) bulan ye sejak blog ini dibuat. Awalnya Dr Kassim (lecturer TMK) yang suruh buat blog untuk isi jam kredit kuliah. Last2 rasa seronok pulak blogging nih. Cuma kena kawal je la. Jangan tulis entri yang bukan2. Kang naya je... huhu~ ... tapi sayang tak ramai pelajar kelas aku yang menyahut suruhan Dr. Kassim tu. Mungkin diorang tak minat nak blogging atau malas nak wat entri kut. So tak banyaklah blog2 yang aku nk follow atau yg nk follow blog aku. =(

Tema blog aku kali ni warna biru even ade juga beberapa warna lain yang diletakkan (contohnye pada tulisan) untuk menceriakan suasana. Takde la nanti nampak mcm suram je kalau semua warna biru. 3 hari ye aku mencari idea untuk ubahsuai ni. Setelah merujuk kepada blog kawan-kawan dan blog-blog yang berkaitan, maka hasilnye adalah seperti mana yang kamu dapat lihat ini. =D

Anyway, klau ade sebarang komen atau cadangan silalah komen di sini ye. (",)

No comments: