Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Wednesday, November 18, 2009

Kejutan

Pada waktu petang, aku tertidur kerana kesejukan. Bila bangun, aku mendapat satu mesej pesanan ringkas atau lebih dikenali sebagai SMS daripada nombor 15888. Mula-mula aku ingatkan iklan, aku bace je la acuh tak acuh. Bila aku bace aku pelik sebab mesej itu tertulis seperti berikut:

RM0.00 UiTM
Tawaran Kemasukan Pelajar Ke UiTM sesi Disember 2009. Sila layari http://istudent.uitm.edu.my/intake untuk maklumat selanjutnya. Terima kasih.

Aku pun saje-saje je bukak page tu sebab ingatkan mesej tu untuk permohonan Julai 2009 yang aku tak pegi tu. Bila aku bukak beliau menulis seperti berikut:



Aku rasa amat terkejut sekali dengan berita itu. Sampai aku tulis artikel ni, aku masih tak caya pasal ni. Walaupun begitu, aku memang tak daftar sebab aku da mula suka lak nak jadi cikgu nih. Lagipun jauh sangat x leh nak balik selalu...huhuhu~...Namun, surat ini akan terus ku simpan sebagai kenang-kenangan....

No comments: