Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Saturday, May 14, 2011

Keyword macam ni pun ada ke?.. haha.. =)

Tadi aku selak-selak laman Feedjit aku.. saje je nak tengok sape masuk blog yg tak seberapa ni kan.. kat feedjit ni kita boleh tengok bila orang masuk page kita dan dari page mana dia datang.., kalau dari google tu kita boleh tahu keyword apa yang dia taip..

Tengah selak-selak, aku terperasan salah seorang pengunjung yang taip keyword pelik. Klik gamba di bawah untuk tumbesaran.


Apa nak jawab eh?.. ntah la dik oii.. hal laman web lembab tu kena tanya dengan pengurusan Iptho sendiri.. den pun tak reti nak menjawabnya.. haha.. =)

1 comment:

LindaRahim said...

selalu juga jumpa yg pelik2 ni...