Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Tuesday, January 4, 2011

Eh... dh abis cuti?

Alhamdulillah, akhirnya berjaya mendaftar untuk PISMP pada hari Isnin aritu... daftar sudah... taklimat pun sudah... penat kut masa taklimat aritu, sakit pinggang den ni haa... tapi berkat kesabaran kami menahan sakit pinggang sampai pukul 5 lebih, maka aktiviti orientasi tu cuma diadakan sehari je... Pagi tadi dah start kuliah pertama, tapi xda buat apa pun... cuma tolong kemas bengkel kayu yang akan kami gunakan sepanjang sem ni nanti. Pastu ada kuliah untuk Pendidikan Teknikal dan Vokasional pulak. Yg paling best, dapat jimat untuk makan tengah hari tadi sebab lecturer belanja... nyum2... sedap sungguh lauk ayam goreng dengan sayur pucuk paku tadi...

Kejap... kejap... Actually kepala ni masih berada dalam mood yg x stabil... sungguh x stabil... kadang2 rasa seronok sebab dapat jumpa kawan-kawan... but most of the time, terasa macam satu kehilangan yang sangat besar... ala, senang cakap, rindu la tu... rasa macam x dapat terima kenyataan yg cuti dah tamat dan sy dah kembali kat IPG ni.. dan rasa x dapat terima kenyataan bahawa skali lagi sy dan dia berjauhan... ouh... bila la lagi dapat jumpa kan...

Result exam sem lepas dah dapat... not bad lah... tapi gred purata tu masih x dapat terima sebab rendah sangat... hu3... biarlah... benda dh lepas apa nk buat kn...

New year?... yup, dah masuk tahun 2011 kan... tahun ni sy dah masuk ke alam ijazah, dh x boleh main-main dah... kalau boleh sy nak maintain pointer atas 3.5... so kena blajar lebih kuat lagi lah... dia slalu jadi sumber semangat sy untuk terus blajar... dan senyuman dia slalu jadi pengubat waktu tertekan even cuma dalam gambar... thanks banyak2... hopefully man pun boleh berjaya macam awak jugak... hu3..  :)

Hidup ni macam memandu... kena sentiasa pandang ke depan, tapi pada masa yg sama, yg kat belakang tu tetap kita kena tengok supaya tak terkandas di tengah jalan... =)

3 comments:

NARUMI ISOZAKI said...

wah3.. best ar ko orientasi seminggu.. ak 3 ary... huhu...

Hazman Amini said...

Sehari lah... ha3... :D

NARUMI ISOZAKI said...

eh2.. slh taip laa.. hahaha....