Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Wednesday, October 20, 2010

Tag? Apakah?

Kwan2 tag sy untuk menjawab beberapa soalan... ish2... ingatkan kat FB je ada tag2 ni... rupanya kat blog pun ade kn... huhu~

Incik Asip dan Puan Hana suruh saya jawab ini... so sy jawab ye... jawapan ini suka2 je, takde kaitan dengan yg belum lahir atau yg telah meninggal dunia... :P


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?



Duduk2 di bilik sambil2 layan lagu,...


2. Dua jam yang lalu?

Makan malam dengan kwan2...


3. Anda suka

Main game,
Jalan-jalan, 
Dengar lagu,


3. Minggu lepas

Sy x balik Tangkak... :(


4. Tiga lagu yang boleh selalu anda dengar berulang-ulang kali

Rossa - Ayat-ayat Cinta   (nak ulang banyak kali pun boleh)... :P
Maya Karin - Rindu Kawanku   (mybe ada yg x pernah dengar kut)...
Gwen Stefani - The Sweet Escape


5. Tiga binatang yang anda tak suka

Kerengga
Anjing
Khinzir (atau bahasa sedapnya, babi)... :P

Ni la kerengga... Kalau seekor, sy picit je... tapi bila diorang ramai2 tu yg ngeri...


6. Lima fakta tentang anda

Sangat sukar untuk meninggalkan laptop dan kamera kesayangan.
Suka gurau2 (itu pun kalau orang nk gurau dengan sy la)...
Sangat suka berjalan-jalan..
Sangat fanatik dengan kereta api...
Selalu mengarut2 apabila tension... :P

Sangat suka naik tren... (^^,)


7. Tahun depan mungkin

Mungkin masuk ke PISMP (insyaAllah),
Mungkin elaun makin besar,
Mungkin nak beli camcorder... hehe~ :P


8. Saya tak reti

Apa yg saya x reti? banyak kut...  huhu~


9. Saya pandai

Pandai sikit2 bab komputer...
Pandai merayau jalan-jalan (x pernah sesat bila masuk KL)...
Pandai sikit2 repair2 barang...


10. Kawan saya

Ramai,
Ramai yang baik,
Ramai yang baik dan memahami.


11. Saya ada

Laptop kesayangan merangkap awek sy yg asik berkepit di sisi,
Handphone murah tapi sangat disayangi,
Kamera kesayangan yang simple dan tidak mahal,


12. Saya seorang

Lelaki la... takkan tu pun nk tanya... ish3...


13. Adik saya

Sangat comel... (^^,)


14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

Laptop saya,
Kamera saya,
Hidup saya,
Dan sy x pernah bosan dengan si dia... huhu~ :)


15. Bilakah pertama kali anda bercinta?

Erk... ada tak pilihan jawapan "TAK PERNAH"?...


16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda

Saya nak jadi cikgu (sy sendiri pun mcm x percaya)... :P


17. Saya rindu

Keluarga saya,
Adik @ kembar saya,
Adik saya yg comel,
Kawan2 lama saya,
Si dia yg comel... :P


18. Saya tak sabar

Nak tamat maktab dan start kerja... :P


19. Laman yang anda selalu layari

Facebook (dulu la, skrg dh jarang)...
dan yang paling kerap, Google.com... :P
Incik Google yg banyak membantu time nk buat assignment n lain2... :)


20. Siapa yang anda mahu tag?

Tag? Apakah?

Disebabkan kalau sy tag pun diorang bukan perasan, so sy bagi lah kepada sape2 yg sudi menjawab soalan ni, especially, Syidah, Haziq, kak KiaAnipTinal (Izati Zainal),  dan lain2 lagi...


Selesai sudah... puas hati kah? :)

No comments: