Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Saturday, May 22, 2010

Jamuan Kelas Sem 2... =)

Hari Jumaat, 21 Mei 2010 menyaksikan kelas aku mengadakan jamuan kelas... jamuan ni diadakan di Batu Pahat Mall atau lebih dikenali sebagai BP Mall... jamuan diadakan sebelah petang, kira-kira jam 3.30 petang ye...

Pada hari tersebut aku telah menjadi pemandu yang penting... penat ye tapi tak kesahlah sebab aku memang suka driving nih... huhu~ ...

**credit to Ustaz Din sebab sudi bagi pinjam kereta... =)

Kul 2.45 petang aku da memulakan perjalanan dari IPG Kampus Tun Hussein Onn ini ke BP Mall... bunyi macam gempak je... padahal tak sampai 4km pun jaraknya... huhu~... untuk perjalanan pergi aku telah membuat 2 trip... wah... rindu nak driving... so aku ambik kesempatan ini untuk melakukannya... dan sejak dapat lesen (daripada P sampailah skrg lesen CDL, ni la first time aku drive naik ke parking kat rooftop... aiseyy... hee~

Lebih kurang jam 3.15 semua dah berkumpul kat Food Junction (sebuah food court kat BP Mall)...

Inilah Food Junction tu... luas kan?

Muka kelaparan menunggu makanan.... :p



Kek besar punyee... =)


Time ni makanan baru sampai... aku just order nasik ayam je... seronok gak ye sekali-sekala makan ramai2 mcm nih..

Bace doa sebelum makan ye...



Makan2, jgn segan2... huhu~



Yeah... saat yang ditunggu-tunggu... mari makan Big Apple...


Nyum2... inilah donut Big Apple...

S.E.D.A.P

tahu tak? (",)...


dan harganya sedap juge... hee~ :p

Jamuan ni tamat lebih kurang kul 5 petang dan masing2 ade yang balik kampung dan ada yang balik maktab... ok... dah tak tau apa nk tulis nih... chow dlu... huu~ =)

1 comment:

Asip said...

pic aq xde pon man