Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Thursday, May 27, 2010

..::EXAM DA TAMAT::..


27 Mei 2010, maka tamatlah peperiksaan sem 2 ni... seronok ye... rasa macam nak melompat tinggi2 sampai bulan... terasa hilang satu beban yang aku pikul sepanjang sem 2 ni... hoyeh2... :D

Selamat tinggal buku-bukuku... jumpe lagi sem depan... hee~ :p

Secara kasarnya, exam kali ni memang terasa berat juga... biasa la... belajar mesti la susah... ni baru foundation, belum degree lagi (kataku kepada diriku sendiri untuk menyedapkan hati)... huu~... apa pun, aku rasa la, pointer sem ni mesti jatuh, tak kira la jatuh sikit atau jatuh banyak... aiseyymen... tak kesahlah... benda da berlalu, nak buat cmne kn?... tunggu je la result tu nnti sambil berdoa agar pensyarah yang menanda tu terbuka hatinya untuk memberi markah yang tinggi... hee~ :p

Exam sudah habes... tapi itu tak bermakna aku dah cuti ye... huhu... sebenarnya cutiku bermula pada 4 jun nanti... so minggu depan ni masih perlu aku kembali ke maktab itu untuk menjayakan majlis konvokesyen maktab... haishhh... bila la nak cuti ni... tak sabar pulak rasenye... takpe2... seminggu je lagi... sabar ye... hee~ =)

No comments: