Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Friday, January 1, 2010

Tamat da taun 2009 dan tamat Carta 100 retro SinarFM yg aku tunggu drpd aritu... huhu~... agak puas ati la... cume sedikit bengang bila ade diantara pendengar2 yang ... aku pon tak tau nak kata ape... b*****g... b***h... gi undi lagu-lagu artis2 baru (boleh dikatakan agak baru la ) masuk dalam carta Retro Sinar nih... contohnye lagu Aduh Saleha nyanyian Mawi... bukan le aku nak anti Mawi... tapi kepade yang mengundi tu agak-agak la kalau nak mengundi... undi la di tempat yang betul... mybe diorang nih tak tau agaknye ape yang dimaksudkan retro tu... sampaikan DJ bertugas time tu pon terkejut lagu tu leh masuk tapi aper nak buat... pendengar yg pilih... nasib baik no 70 lebih... kalau masuk top 50 mmg aku da gi komplen da kat laman web dy... huhu~ anyway, puas ati gak la dengan keputusan dy... walaupun lagu peberet aku tade kat top 10, tp ade gak la lagu yg aku minat... huhu~

No comments: