Penulis tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan yang timbul akibat daripada penggunaan sebarang bahan dalam blog ini. Sebarang maklumat yang tercatat dalam blog ini adalah hampir tepat pada tarikh penulisan tetapi mungkin berubah mengikut keadaan semasa.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan yang berkaitan, sila tuliskan di ruangan komen atau e-melkan kepada penulis. Komen anonymous dibenarkan, tetapi anda digalakkan untuk meninggalkan komen dengan mendaftar masuk akaun Google atau Blogger masing-masing.

Sebarang komen yang tidak berpatutan atau difikirkan tidak sesuai akan dibuang selaras dengan Akta Keterangan (pindaan 2012) di mana pemilik blog bertanggungjawab terhadap segala komen yang disiarkan.

Pemilik rumah penginapan atau homestay juga dibenarkan tulis iklan di ruangan komen. Terima kasih. =)

Wednesday, December 29, 2010

Ceh... boleh plak semalam lupa nak buat entri... smalam ada cerita sebenarnya tapi xpelah... dh lepas dh pun, kalau cerita pun dh basi... ha3..

Actually arini birthday abang sy yang sulung atau slalu sy panggil Along.. bukan ALONG yg duk bagi pinjam duit tu ye... hu3..

Sy dan along sy kat bus stand Tangkak masa tunggu bas dy nak balik Penang aritu. =)

Umur sudah 25 tahun (kalau x silap la) tapi masih belum kahwin lagi... oit2... Along... bila nk kawin?... ha3.. (jgn marah eh long).. tp jgn risau... dh ade calon dh... ha... skrg sedang blajar lagi, sambung PhD kat Universiti Sains Malaysia Pulau Pinang dalam bidang... err.. entah la... bidang ape ek long?... hu3~  (maafkan adikmu ini).. :P

Sempena hari lahir beliau, maka kami sekeluarga pergi bermandi-manda kat Gunung Ledang Resort petang tadi... (sempena je, orangnya takde pun)... nk ajak jiran tapi dy segan... ha3... 

Ok lah... penat dh nk taip... HAPPY BIRTHDAY TO ALONG... nnti balik beli kacang lagi tau... he3~ :)

No comments: